Fotocredit:

Bli med oss å vinne valget i 2017!

mars 9, 2017

Vi lever på en fantastisk mangfoldig klode med begrensede resursser som hele vår eksistens avhenger av. La oss lage politikk for et samfunn som er skrudd sammen slik at vi kan leve gode liv uten å ødelegge livsgrunnlaget vårt. I Stortingsvalget 2017 har vi som mål å få en representant fra Hordaland på Stortinget. Arild Hermstad er 1. kandidaten vår, og Natalia Golis er 2. kandidat.

For å nå fram trenger vi hjelp fra mange grønne folk! Kanskje du er en av dem? Bli med å finne på elleville aksjoner, stå på stand og fortell om politikken vår, hjelp oss å brette konvolutter, koke kaffe og snekre standsbukker og sykkelvogner. Lik og del og snakk om politikken vår på facebook, med venner og med taxisjåføren! Kort sagt bli med i valgkampgjengen vår!

Om du har en halv time eller hele dagen å avse er like bra. Både gamle MDG ringrever, og de som er helt ferske i den grønne politikken er like velkommen til å bidra.

Meld din interesse på dette skjemaet så tar vi kontakt med deg.