Uprioritert topp 15 liste fra Nominasjonskomiteen

september 1, 2016

Nominasjonskomiteen har nå klar sin «topp 15» liste for stortingsvalget.

Dette er en foreløpig liste over de kandidatene de i dag ser som mest aktuelle for nominasjonen til stortingslisten for MDG Hordaland 2017.

Lista reflekterer ikke det endelige forslaget som komiteen skal komme med den 25. oktober. Lista er dessuten sortert alfabetisk for ikke å gi noen signal om komiteens endelige prioritering. Vi minner også om at det er nominasjonsmøtet den 26. november som vil bestemme den endelige rekkefølgen på stortingslisten.
De som står på dagens uprioriterte topp-15 liste, blir invitert til å presentere seg for medlemmene i presentasjonsmøtene som vi skal ha i september/oktober. Endelige datoer for møtene og egen invitasjon vil komme senere. I disse møtene vil medlemmene få anledning til å stille spørsmål til kandidatene.

Det er også anledning til å sende forslag til nominasjonskomiteen om aktuelle kandidater frem til 14. september. Dette kan dere gjøre i vårt skjema på denne linken:
Eller dere kan sende en e-post til komiteen ved leder Kåre Spissøy på epost kare@spissoy.com. Kåre kan også nåes på telefon 91386469.

Topp 15 til Stortingsnominasjonen (alfabetisk)

• Thor Haakon Bakke, Bergen
  • Knut Børgesen, Os