Fotocredit: Svein-Martin H. Stenseth

Stiftelsesmøte for Vestland MDG!

Hordaland og Sogn og Fjordane MDG blir nye Vestland MDG!

Velkommen til et historisk møte den 24. november 2018!

oktober 19, 2018

Det er med glede vi kan inviterer til stiftelsesmøte for det nye fylkeslaget!

Tid: lørdag 24. November kl. 11.00-17.00 med påfølgende middag på Pygmalion Økocafe & Galleri.

Sted: Bergen, Agnes Mowinckels Gate 5, Møterom Vestlandet 1. etg.

Facebook: her er facebookeventet

Program

Del 1: Ekstraordinær årsmøte der Hordaland MDG og Sogn og Fjordane MDG skal legges ned
Del 2: Stiftingsmøte av det nye fylkeslaget
Del 3: Workshop og medlemsmøte om det nye programmet for Vestland MDG. Arrangeres av programmkomitèen.

Viktige frister

27. oktober – Sakspapirer blir sendt ut.
10.november – Frist for innsending av endringsforslag på vedtektene
17.november – Alle innsendte endringsforslag på vedtekter blir sendt ut sammen med endelig innkalling.

På stiftelsesmøtet er alle som har betalt kontingenten sin velkommen til å delta. Også workshop del holdes åpent for alle medlemmer. Meld deg på her: påmeldingsskjema

Kontakt oss gjerne på vår e-postadresse: hordaland@mdg.no, eller kontakt vår fylkessekretær Jeanett Dahlberg: eller fylkesleder i Hordaland Natalia Antonia Golis eller i Sogn og Fjordane Marièl Eikeset Koren, dersom det er spørsmål om arrangementet.

Transport

Ta buss til Bergen bystasjon eller tog til Bergen jernbanestasjon. Derfra er det ca 5 – 10 minutter å gå til fylkeskommunens bygg i Agnes Mowinckelsgt. 5

Vel møtt!

NOMINASJONEN UTSATT!

Fylkesstyrene i begge fylker har vedtatt å utsette nominasjonsmøtet til MDG Vestland. Dette skjer av flere grunner, hovedsakelig fordi ungdomsorganisasjonen vår Grønn Ungdom har landsmøte samme dag og mange fra Hordaland er delegater der. Vi ser på inkludering av ungdomsorganisasjonen som særs viktig.

Stiftingsmøtet av nye Vestland MDG vil gå som planlagt 24.11. Slik at vi skiper den nye organisasjonen vår før 1.1.19. På denne samlingen utvides workshopen med det nye fylkesprogrammet for det nye fylket.

Nominasjonsmøtet blir arrangert på nyåret. Ny innkalling vil bli sendt ut 4 uker før.